مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-09اقتصادي

فارس من| بی توجهی راه آهن به مطالبات مردم در خوزستان


پیش بینی می شود در اربعین پیش رو به دلیل استقبال زائران برای تردد از مرزهای خوزستان، ظرفیت ریلی در این استان پاسخگوی این نیاز نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار افزایش قطارهای خرمشهر در ایام اربعین شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

در حالی که با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی همه ی چشم ها به استان خوزستان دوخته شده است و زائران بیشماری دو مرز چذابه و شلمچه را برای ورود به کشور عراق انتخاب می کنند اما هنوز چگونگی کیفیت و کمیت وسایل نقلیه و امکان بهره مندی زائران از سیستم ریلی در این استان در پس پرده ای از ابهام قرار دارد.

ظرفیت محدود حمل ونقل ریلی در خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز طی روزهای گذشته حمل ونقل را یکی از چالش های مهم در ایام اربعین حسینی دانست و اظهار کرد: استان خوزستان درحال حاضر با محدودیت هایی در بخش قطار و هواپیما روبه رو است اما تلاش ها برای افزایش ظرفیت در این بخش ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی ناوگان حمل و نقل ویژه ایام اربعین حسینی گفت: افزایش ظرفیت پروازها، تردد قطارها و همچنین ناوگان اتوبوسی ویژه این ایام در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| بی توجهی راه آهن به مطالبات مردم در خوزستان

فارس من| بی توجهی راه آهن به مطالبات مردم در خوزستان